מורה פרטית לקריאה ברמת-גן

קריאה היא מיומנות בסיסית והיא אבן היסוד לכול. קשה להפריז בחשיבות של הקנייה מיומנויות הקריאה ובהשפעתן על חיינו. כתלמידים שמתחילים את דרכם בבית-הספר היסודי, לימודי הקריאה מהווים אתגר ראשון בעולם החדש שנגלה אלינו. כדי למנוע תסכול אצל תלמידים מתקשים, רצוי לפנות למורה פרטית לקריאה ברמת-גן או במקום מגוריכם.

שיטות הלימוד הקונבנציונליות ללימוד קריאה בבתי הספר אינן מתאימות לכולם. ישנם תלמידים שדרך הלימוד המסורתית בבתי הספר אינה אפקטיבית עבורם. עם זאת מספר התלמידים בכיתה אינו מאפשר למורה, עם כל הרצון הטוב, להתאים את הלמידה לכל תלמיד ותלמיד. ישנם תלמידים הנותרים מאחור בין אם בגלל הפרעת קשב וריכוז היפראקטיביות, חולמנות, לקויות למידה שונות ועוד.

הורים רבים פונים אל מורה פרטית לקריאה ברמת-גן או באזור מגוריהם כדי שבנם או בתם יוכלו ללמוד לקרוא בדרך המתאימה להם, ולא יפתחו תסכול ופגיעה בביטחון העצמי וביכולות הלימודיות שלהם.

מורה פרטית לקריאה לילדי גן חובה

אל מול האסכולה שסבורה כי אין ללמד ילד לקרוא לפני הגיעו לכיתה אלף כדי שלא ישתעמם בכיתה, ישנם אלו הגורסים כי הכנה שכזו תשים את ילדם בעמדת פתיחה טובה ובטוחה, ותגן עליו מפני התחלה שתאיר באור רע את חוויית הלמידה ותגרום לדימוי עצמי נמוך.

הסיפור שונה כאשר מדובר בילדי גן שכבר ניכר שהם מתקשים לזהות ולקרוא לאותיות בשמן. במקרה זה הקונצנזוס באשר לחשיבות הלימוד המקדים לפני הכניסה לכיתה א' – גדל. וזאת על מנת שאותם ילדים יוכלו לכל הפחות ליישר קן עם שאר תלמידי בית הספר. ולפתוח את בית הספר בהרגשה טובה.  

מורה פרטית לקריאה ברמת גן לתלמידי כיתה א

סיבה נוספת לפנות אל מורה פרטית לקריאה נוגעת לחוויית הלמידה בבתי הספר. הלימוד בבית הספר הוא לרוב לימוד דידקטי, עם חוברות ומחברות בו התלמידים פאסיביים התלמידים רק סופגים ידע ללא השתתפות פעילה.  ישנם מורים פרטיים לקריאה המלמדים קריאה בצורה חווייתית, דרך משחקים וסיפורים. ולמעשה משתמשים במשחק ככלי לרכישת יסודות  הקריאה. למידה דרך משחק שמה את התלמידים במקום אקטיבי, מגויס, מתעניין ופעיל. המשחקים אף גורמים לתלמידים להיות מעורבים יותר ועם מוטיבציה גבוהה יותר להשתתף בתהליך הלמידה.

באמצעות המשחקים ניתן לחזור על החומר הנלמד שוב ושוב בצורה טבעית ומהנה עד להטמעתו. משחקים אף יכולים להרחיב את טווח הקשב של הלומדים. לעומת לימוד פרונטלי שבו רק המורה מדבר, במשחק טווח הקשב של התלמידים עשוי להתרחב בגלל הרגשות החיוביים שהוא מעורר. רגשות כמו התרגשות, סקרנות, ותחושת הישג. רגשות חיוביים אלה מובילים לגישה חיובית יותר ללמידה.

בנוסף באמצעות משחקים ניתן ליצור למידה מותאמת אישית ליכולותיו של התלמיד. כאשר המשחקים בנויים בצורה מדורגת ניתן להתאים את רמת המשחק לשלב הלימודי שבו נמצא התלמיד. ההתאמה האישית של המשחק מבטיחה שהתלמיד יאותגר בדיוק במידה הנכונה, ולא ייגרם לו תסכול.

בין אם בחרתם לפנות למורה פרטי כדי שחוויית הלמידה של ילדיכם תהיה מהנה, ובין אם ברצונכם לעקוף את הקשיים שילדיכם נתקל בהם בכיתה א'. למידה חווייתית באמצעות סיפורים ומשחקים המטמיעה בילד את עקרונות הקריאה מבלי שהוא אפילו מודע לכך, עשויה לעשות פלאים. משחקים מהווים סביבת למידה אינטראקטיבית ומהנה המעודדת רכישת ידע, וכן שימורו באמצעות חזרה ותרגול. שכן גורם ההנאה מעודד את הלומדים להמשיך להשקיע את זמנם בלמידה.

מוזמנים לפנות אליי בכל שאלה

Scroll to Top